Examining the geographic pattern on the inequity of inter-district school funding : A case of the Merit Award Program in Florida, USA
학교구 교육재정 여건과 교원성과급제도의 지리적 패턴 상관분석 : 플로리다 州 MAP 프로그램 사례를 중심으로
교육재정경제연구 |
21 |
2 |
2012 |
교육학
미국 휴스턴 교육구의 교직원 성과급제도 고찰
A Study on Teachers Award Program of Houston Independent School District
비교교육연구 |
20 |
5 |
2010 |
교육학
미국 휴스턴 교육구의 교직원 성과급제도 고찰
A Study on Teachers Award Program of Houston Independent School District
비교교육연구 |
20 |
5 |
2010 |
교육학
성과급제도의 발달에 관한 행정사적 고찰: 교원성과급제도를 중심으로
A Study of Performance - Based Pay System Development in the History of Public Administrative Perspective: Focused on the System of Performance - Based Pay for Teachers
한국행정사학지 |
27 |
2010 |
행정사
성과급제도의 발달에 관한 행정사적 고찰: 교원성과급제도를 중심으로
A Study of Performance - Based Pay System Development in the History of Public Administrative Perspective: Focused on the System of Performance - Based Pay for Teachers
한국행정사학지 |
|
27 |
2010 |
행정사
미국과 영국의 교원성과급제도 운영 사례와 시사점
The Implications of Performance-based Pay for School Teachers in the U.S. and England
한국교육논단 |
9 |
3 |
2010 |
교육학
미국과 영국의 교원성과급제도 운영 사례와 시사점
The Implications of Performance-based Pay for School Teachers in the U.S. and England
한국교육논단 |
9 |
3 |
2010 |
교육학
교원성과급 체제에 대한 운영 사례 연구: 미국의 Teacher Advancement Program을 중심으로
A Study on the Performance-Based Compensation System for Teachers: Focusing on the Teacher Advancement Program
한국교육 |
38 |
1 |
2011 |
교육학
교원성과급제에 대한 초등학교 교사들의 대처방식: 근거이론 연구
A study on response of elementary school teachers to performance-based bonus pay: grounded theory
교육학연구 |
50 |
1 |
2012 |
교육학