CIPP모형을 적용한 중학교 방과후학교 프로그램 평가지표 개발
Development of the Evaluation Indicator for After-school Programs in Middle School: Applying the CIPP Evaluation Model
교육과학연구 |
41 |
1 |
2010 |
교육학
CIPP모형을 적용한 중학교 방과후학교 프로그램 평가지표 개발
Development of the Evaluation Indicator for After-school Programs in Middle School: Applying the CIPP Evaluation Model
교육과학연구 |
41 |
1 |
2010 |
교육학
초등학교 방과후학교 프로그램 수요자 만족도 및 요구 분석
The Analysis of Client- Satisfaction and Need Assessment for After-School Program at Elementary Schools
초등교육연구 |
23 |
1 |
2010 |
교육학
초등학교 방과후학교 프로그램 수요자 만족도 및 요구 분석
The Analysis of Client- Satisfaction and Need Assessment for After-School Program at Elementary Schools
초등교육연구 |
23 |
1 |
2010 |
교육학
방과후학교 운영에서 이해관계자들의 상호 인식 분석: N초등학교 영어프로그램을 중심으로
How Stakeholders Perceive Each Other for the Afterschool Program: An English Course Case at an Elementary School
Andragogy Today: Interdisciplinary Journal of Adult & Continuing Education (IJACE) |
14 |
2 |
2011 |
교육학
방과후학교 프로그램이 학업성취도 및 사교육에 미치는 영향
The Impact of After-School Programs on Academic Performance and Private Education
아시아교육연구 |
13 |
3 |
2012 |
교육학
초등학교 방과 후 학교 프로그램 학습자 만족도 및 요구도 조사
A Study of Learner's Satisfaction and Need Assessment for After-School Program at Elementary Schools
미래청소년학회지 |
7 |
2 |
2010 |
기타사회과학
초등학교 방과 후 학교 프로그램 학습자 만족도 및 요구도 조사
A Study of Learner's Satisfaction and Need Assessment for After-School Program at Elementary Schools
미래청소년학회지 |
7 |
2 |
2010 |
기타사회과학