농식품 수출을 위한 B2B AgroTrade 활성화 방안
Development Strategies for Electronic Trade of Agricultural Product in B2B AgroTrade
e-비즈니스연구 |
11 |
1 |
2010 |
무역학
농식품 수출을 위한 B2B AgroTrade 활성화 방안
Development Strategies for Electronic Trade of Agricultural Product in B2B AgroTrade
e-비즈니스연구 |
11 |
1 |
2010 |
무역학
A Study on the Success Factors of the B2B E-marketplace
전자무역연구 |
10 |
2 |
2012 |
무역학
중국의 B2B 무역e-마켓플레이스 신뢰구축에 영향을 미치는 정보유형 연구
An Empirical Study of the Information Pattern for Trust Building in the Chinese B2B e-Marketplace
e-비즈니스연구 |
11 |
2 |
2010 |
무역학
중국의 B2B 무역e-마켓플레이스 신뢰구축에 영향을 미치는 정보유형 연구
An Empirical Study of the Information Pattern for Trust Building in the Chinese B2B e-Marketplace
e-비즈니스연구 |
11 |
2 |
2010 |
무역학
제품관여도가 요구 신뢰수준 및 온라인 상인의 선택에 미치는 영향
The Effects of Product Involvement on Required Trust Level and the Online Merchant Choice
Information Systems Review |
13 |
2 |
2011 |
경영학
한국 무역 B2B e-Marketplace의 활성화 연구 -알라바바닷컴의 성공요인 사례분석을 중심으로-
A Study on the Revitalization Korean B2B e-Marketplace for the Export Competitiveness Reinforcement
전자무역연구 |
8 |
4 |
2010 |
무역학
한국 무역 B2B e-Marketplace의 활성화 연구 -알라바바닷컴의 성공요인 사례분석을 중심으로-
A Study on the Revitalization Korean B2B e-Marketplace for the Export Competitiveness Reinforcement
전자무역연구 |
8 |
4 |
2010 |
무역학
e-마켓플레이스에서의 웹사이트 특성이 판매자의 만족에 미치는 영향에 관한 연구: 옥션사이트 사례를 중심으로
The effects of the web site's characteristics on the seller's satisfaction in the e-marketplace: The case of Auction site
e-비즈니스연구 |
11 |
4 |
2010 |
무역학
e-마켓플레이스에서의 웹사이트 특성이 판매자의 만족에 미치는 영향에 관한 연구: 옥션사이트 사례를 중심으로
The effects of the web site's characteristics on the seller's satisfaction in the e-marketplace: The case of Auction site
e-비즈니스연구 |
11 |
4 |
2010 |
무역학
중소기업의 e-마켓플레이스 활용과 성과에 관한 연구
An Empirical Study on Promotion Factors and Performance through e-Marketplace for Small & Medium companies
상품학연구 |
28 |
2 |
2010 |
경영학
중소기업의 e-마켓플레이스 활용과 성과에 관한 연구
An Empirical Study on Promotion Factors and Performance through e-Marketplace for Small & Medium companies
상품학연구 |
28 |
2 |
2010 |
경영학