신자유주의와 태권도장 지도자의 교육철학
Neo-liberalism and Educational Philosophy of TaekwondoGym Master
움직임의 철학 : 한국체육철학회지 |
18 |
2 |
2010 |
체육
신자유주의와 태권도장 지도자의 교육철학
Neo-liberalism and Educational Philosophy of TaekwondoGym Master
움직임의 철학 : 한국체육철학회지 |
18 |
2 |
2010 |
체육
Kano 모델을 기반으로 한 태권도장의 교육서비스 품질에 관한 연구
A Study on the Education Service Quality of Taekwondo Academy on the Basis of Kano Model
한국스포츠산업경영학회지 |
17 |
3 |
2012 |
체육
태권도장 마케팅믹스 전략이 수련생만족 및 재입관의도에 미치는 영향
The Influence of Marketing Mix Strategy on Customer Satisfaction and Repurchase Intention in Taekwondo Training Centers
대한무도학회지 |
12 |
2 |
2010 |
무도학
태권도장 마케팅믹스 전략이 수련생만족 및 재입관의도에 미치는 영향
The Influence of Marketing Mix Strategy on Customer Satisfaction and Repurchase Intention in Taekwondo Training Centers
대한무도학회지 |
12 |
2 |
2010 |
무도학
태권도장 사범에 대한 부정적 인식 재고
Negative Recognition Reconsideration of Taekwon-Dojang Instructor
움직임의 철학 : 한국체육철학회지 |
18 |
2 |
2010 |
체육
태권도장 사범에 대한 부정적 인식 재고
Negative Recognition Reconsideration of Taekwon-Dojang Instructor
움직임의 철학 : 한국체육철학회지 |
18 |
2 |
2010 |
체육
태권도장 서비스 지향성과 서비스품질 및 경영성과의 관계
Relationship among Service Orientation, Service Quality and Management Performance in Taekwondo Centers
대한무도학회지 |
13 |
2 |
2011 |
무도학
태권도장 관계마케팅 전략과 수련생 만족 및 충성도의 관계
A Relation Between Taekwondo Training Center's Relationship Marketing Strategy and the Trainees' Satisfaction and Loyalty
대한무도학회지 |
13 |
2 |
2011 |
무도학
태권도장 서비스 공정성이 수련생 만족 및 재입관 의도에 미치는 영향
The Effects of Taekwondo Training Centers Service Fairness on the Trainees' Satisfaction and Re-enrollment Intention
대한무도학회지 |
13 |
3 |
2011 |
무도학
대학동문계열 태권도장의 브랜드자산이 학부모의 만족과 구매 후 행동에 미치는 영향
The Influence of Brand Equity with College Alumni Affiliated Taekwondo Gyms on Parents Satisfaction and Post-purchase Behaviors
대한무도학회지 |
14 |
1 |
2012 |
무도학
태권도장의 관계효익이 고객만족, 고객신뢰, 전환장벽 및 고객충성도에 미치는 영향
The Effect of Taekwondo Gym`s Relational Benefits on Customer Satisfaction, Customer Trust, Switching Barrier and Customer Loyalty
한국스포츠산업경영학회지 |
16 |
3 |
2011 |
체육