대승기신론」(大乘起信論)의 특수교육 교사론적 함의
Implications on the special education teacher from the viewpoint of Mahayana sutra(大乘起信論)
특수교육학연구 |
45 |
1 |
2010 |
교육학
대승기신론」(大乘起信論)의 특수교육 교사론적 함의
Implications on the special education teacher from the viewpoint of Mahayana sutra(大乘起信論)
특수교육학연구 |
45 |
1 |
2010 |
교육학
체계적인 수업실연과 분석 활동을 통한 예비특수교육교사들의 교수 기술의 변화
A Study on the Improving Teaching Ability of Pre-service Special Education Teachers by Systematic Microteaching and Course Analysis Program
특수교육재활과학연구 |
50 |
3 |
2011 |
기타사회과학
일반학교 특수교육교사와 특수교육보조원의 협력적 역할과 의사소통에 대한 인식
Roles and Communication for effective Collaboration between Paraprofessional and Special Educators in Inclusive settings
특수아동교육연구 |
12 |
3 |
2010 |
교육학
일반학교 특수교육교사와 특수교육보조원의 협력적 역할과 의사소통에 대한 인식
Roles and Communication for effective Collaboration between Paraprofessional and Special Educators in Inclusive settings
특수아동교육연구 |
12 |
3 |
2010 |
교육학