아파트 브랜드의 시각적 요소가 구매자에게 미치는 영향
The Visual Factors in Apartment Brands on Purchasers
브랜드디자인학연구 |
8 |
3 |
2010 |
디자인
아파트 브랜드의 시각적 요소가 구매자에게 미치는 영향
The Visual Factors in Apartment Brands on Purchasers
브랜드디자인학연구 |
8 |
3 |
2010 |
디자인
국내 주얼리 브랜드 마케팅의 시각적 요소 활용 현황
A study on utilizing status of domestic jewelry brand marketing's visual element
한국귀금속보석학회지 |
5 |
1 |
2011 |
기타디자인
패키지 디자인의 시각적 요소가 소비자 구매의도에 미치는 영향 - B2B식품을 중심으로 -
A Study on the Effect of the Visual Factors of the Package Design on the Purchase Desires of the Consumers - Focusing on the B2B Food Products -
브랜드디자인학연구 |
10 |
1 |
2012 |
디자인
디자인의 시각적 요소가 소비자 태도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study on the Consumer Attitude Influenced by Visual Element
브랜드디자인학연구 |
9 |
2 |
2011 |
디자인