서비스 인식수준, 공공서비스 품질이 고객만족과 행동의도에 미치는 영향 분석: 녹색인증제를 중심으로
The Korean Green Certificate System: The Effects of Service Expectations and Service Quality on Customer satisfaction and Behavioral Intentions
고객만족경영연구 |
13 |
2 |
2011 |
경영학
Corporate Resource And Institutionalization Characteristics, Knowledge Management Activities, And R&D Teams’Performance
기업의 자원특성과 제도화특성, 지식경영활동 및 연구개발팀의 성과
인적자원관리연구 |
17 |
1 |
2010 |
경영학
Corporate Resource And Institutionalization Characteristics, Knowledge Management Activities, And R&D Teams’Performance
기업의 자원특성과 제도화특성, 지식경영활동 및 연구개발팀의 성과
인적자원관리연구 |
17 |
1 |
2010 |
경영학
신뢰와 제도의 관계: 문화이론과 제도이론의 효과 비교
Relations of Trust and Institution: Testing Cultural and Institutional Theory In Korea
한국정책과학학회보 |
14 |
2 |
2010 |
정책학
신뢰와 제도의 관계: 문화이론과 제도이론의 효과 비교
Relations of Trust and Institution: Testing Cultural and Institutional Theory In Korea
한국정책과학학회보 |
14 |
2 |
2010 |
정책학
한국기업의 지배구조 개혁과 자사주 매입 -제도화 이론의 관점-
Governance Reform and Stock Repurchase in Korean Firms: Institution Theory Perspective
기업경영연구 |
17 |
3 |
2010 |
경영학
한국기업의 지배구조 개혁과 자사주 매입 -제도화 이론의 관점-
Governance Reform and Stock Repurchase in Korean Firms: Institution Theory Perspective
기업경영연구 |
17 |
3 |
2010 |
경영학
Propositions for Institutional Diffusion of Corporate Social Responsibility in KOREA: Lessons from Advanced Countries
기업 사회적 책임의 제도적 확산: 선진국의 경험과 한국에의 시사점
국제경영리뷰 |
15 |
3 |
2011 |
경영학