우리나라 휘발유시장 간의 가격발견과 동태적 상호의존성에 관한 연구
A Study on Price Discovery and Dynamic Interdependences among Gasoline Markets in Korea
산업경제연구 |
25 |
1 |
2012 |
경제학
휘발유 소매시장에서 브랜드와 경쟁에 관한 연구
Brand and Competition in the Korean Retail Gasoline Market
산업조직연구 |
18 |
2 |
2010 |
경제학
휘발유 소매시장에서 브랜드와 경쟁에 관한 연구
Brand and Competition in the Korean Retail Gasoline Market
산업조직연구 |
18 |
2 |
2010 |
경제학
휘발유 판매가격결정에 고객요인이 미치는 영향
The Determinants of Gasoline Retail Price: Based On Customer Factors and Market Structure
상품학연구 |
28 |
4 |
2010 |
경영학
휘발유 판매가격결정에 고객요인이 미치는 영향
The Determinants of Gasoline Retail Price: Based On Customer Factors and Market Structure
상품학연구 |
28 |
4 |
2010 |
경영학
소비자의 탐색활동과 가격분산: 주유소 종합정보시스템의 도입을 중심으로
Consumer Search Activities and Price Dispersion: Evidence from the OPINET(Oil Price Information Network)
경제학연구 |
58 |
1 |
2010 |
경제학
소비자의 탐색활동과 가격분산: 주유소 종합정보시스템의 도입을 중심으로
Consumer Search Activities and Price Dispersion: Evidence from the OPINET(Oil Price Information Network)
경제학연구 |
58 |
1 |
2010 |
경제학