전략적 의사결정이 기업브랜드가치에 미치는 영향에 관한 실증연구
The empirical analysis on the relationship between strategic decision making and corporate brand value
마케팅관리연구 |
16 |
3 |
2011 |
경영학
은행 기업의 아이덴티티와 동일시, 기업 평판과의관계에 관한 연구: 국민은행, 신한은행, 우리은행을 중심으로
Relationship among Corporate Identity, Identification, and Corporate Reputation: Focused on Kookmin, Shinhan, Woori Bank
한국광고홍보학보 |
12 |
1 |
2010 |
신문방송학
은행 기업의 아이덴티티와 동일시, 기업 평판과의관계에 관한 연구: 국민은행, 신한은행, 우리은행을 중심으로
Relationship among Corporate Identity, Identification, and Corporate Reputation: Focused on Kookmin, Shinhan, Woori Bank
한국광고홍보학보 |
12 |
1 |
2010 |
신문방송학
이동 통신사의 기업 아이덴티티와 고객 충성도와의 관계에 관한 연구 : 동일시를 매개변인으로
Relationship among the Mobile Telecom Corporate Identity and Loyalty : Mediated by identification
광고학연구 |
21 |
6 |
2010 |
신문방송학
이동 통신사의 기업 아이덴티티와 고객 충성도와의 관계에 관한 연구 : 동일시를 매개변인으로
Relationship among the Mobile Telecom Corporate Identity and Loyalty : Mediated by identification
광고학연구 |
21 |
6 |
2010 |
신문방송학