간접광고 시행에 대한 지상파방송사와 독립제작사의 인식 연구
The Co-orientation Model for the Perceptual Difference of Broadcasters and Independent Productions about PPL(Product Placement)
한국방송학보 |
25 |
1 |
2011 |
신문방송학
노사 커뮤니케이션 개념의 탐색적 고찰 상호지향성 모델의 적용 가능성
An Exploratory Study of Industrial-Relations Applicability of Co-Orientation Model
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
노사 커뮤니케이션 개념의 탐색적 고찰 상호지향성 모델의 적용 가능성
An Exploratory Study of Industrial-Relations Applicability of Co-Orientation Model
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
서비스브랜드에 대한 고객과 담당 직원 간 상호지향성에 관한 연구 -기아자동차 Q서비스를 중심으로-
A Study on the Co-orientation of Customers and Employees of a Service Brand : Focused on the Kia Motor’s ‘Q-service’
소비문화연구 |
14 |
4 |
2011 |
기타사회과학일반
인터넷 건강정보 이용에 대한 의사와 환자간의 인식차이 비교 : 상호지향성 모델의 적용
Perceptual Differences of Internet Health Information Use between physicians and patients : Empirical Test of Coorientation Model
광고학연구 |
23 |
5 |
2012 |
신문방송학
광고인력 인프라 문제에 대한 광고주와 광고회사의 인식차이 비교 : 상호지향성 모델의 적용
A Study on the Perceptual Differences to Advertising Human Resource's Infrastructure between Advertiser and Agency Groups : Focused on the Co-orientation Model
광고학연구 |
21 |
5 |
2010 |
신문방송학
광고인력 인프라 문제에 대한 광고주와 광고회사의 인식차이 비교 : 상호지향성 모델의 적용
A Study on the Perceptual Differences to Advertising Human Resource's Infrastructure between Advertiser and Agency Groups : Focused on the Co-orientation Model
광고학연구 |
21 |
5 |
2010 |
신문방송학
의사의 커뮤니케이션 기술에 대한 의사와 환자의 인식 차이 비교 : 상호지향성 모델을 중심으로
Comparative Analysis of Doctor-Patient Perception on Docotor’s Communication Skill : Coorientation Model Test
홍보학연구 |
15 |
4 |
2011 |
신문방송학