The Impact of Celebrity Endorsement with Match-up Approach on Political Issue of Immigration
메시지 정보원으로서 유명인과의 결합관계가 정치적 이 슈 (이민문제)의 인식에 미치는 영향
홍보학연구 |
15 |
3 |
2011 |
신문방송학
초등학생들의 공간 스케일별 정보원 접근 특성 - 대전지역 초등학교 3-6학년 학생들을 대상으로 -
The Characteristics of the Elementary School Children? Access to the Information Sources of Space by Scale - Focusing on 3rd to 6th Graders at Elementary Schools in Daejeon -
한국지리환경교육학회지 |
20 |
2 |
2012 |
지리학
온라인 PR 정보원의 유형 별 커뮤니케이션 효과: 메시지 평가, 구매 의도, 정보원 신뢰도를 중심으로
The Influence of Online Public Relations Channels on Consumer Evaluations of the Message, the Product and Source Credibility
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
온라인 PR 정보원의 유형 별 커뮤니케이션 효과: 메시지 평가, 구매 의도, 정보원 신뢰도를 중심으로
The Influence of Online Public Relations Channels on Consumer Evaluations of the Message, the Product and Source Credibility
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
광고인의 광고댓글 평가가 일반인의 광고태도와 참여의도에 미치는 영향
The Effect of Professional Advertiser's Assessments of Commercials on Consumer's Attitudes and Willingness to Participation
광고학연구 |
21 |
6 |
2010 |
신문방송학
광고인의 광고댓글 평가가 일반인의 광고태도와 참여의도에 미치는 영향
The Effect of Professional Advertiser's Assessments of Commercials on Consumer's Attitudes and Willingness to Participation
광고학연구 |
21 |
6 |
2010 |
신문방송학
인터넷 검색 광고 효과과정에서 정보원 신뢰도의 영향력 및 광고 신뢰도의 매개효과 연구
A Study of the Influence of Source Credibility and the Mediation Effects of Advertising Credibility on the Process of Internet Keyword-Advertising Effects
사이버커뮤니케이션학보 |
27 |
1 |
2010 |
사회과학일반
인터넷 검색 광고 효과과정에서 정보원 신뢰도의 영향력 및 광고 신뢰도의 매개효과 연구
A Study of the Influence of Source Credibility and the Mediation Effects of Advertising Credibility on the Process of Internet Keyword-Advertising Effects
사이버커뮤니케이션학보 |
27 |
1 |
2010 |
사회과학일반
소셜 미디어의 신뢰도가 광고 효과에 미치는 영향 -광고 신뢰도의 매개효과를 중심으로-
A Study of Influence on Social Media Credibility and Mediation Effect of Advertising Credibility on Social Media
광고연구 |
92 |
2012 |
광고/홍보학