브랜드 개성 구성요인에 관한 실증연구: 중국 자동차 시장에서 현대, 혼다, 토요타의 비교
An Empirical Study of Brand Personality Dimensions: A Comparison of Hyundai, Honda, and Toyota in the Chinese Automobile Marketplace
국제지역연구 |
14 |
3 |
2010 |
지역학
브랜드 개성 구성요인에 관한 실증연구: 중국 자동차 시장에서 현대, 혼다, 토요타의 비교
An Empirical Study of Brand Personality Dimensions: A Comparison of Hyundai, Honda, and Toyota in the Chinese Automobile Marketplace
국제지역연구 |
14 |
3 |
2010 |
지역학
세계화와 일본형 생산방식의 딜레마?: 토요타의 사례와 일본 자동차산업의 세계화전략
Globalization and the Dilemma of Japanese Production System?: The Globalization Strategy of Japanese Automobile Industry and Toyota Case
한국정치연구 |
19 |
2 |
2010 |
한국정치사회
세계화와 일본형 생산방식의 딜레마?: 토요타의 사례와 일본 자동차산업의 세계화전략
Globalization and the Dilemma of Japanese Production System?: The Globalization Strategy of Japanese Automobile Industry and Toyota Case
한국정치연구 |
19 |
2 |
2010 |
한국정치사회
OUTSOURCING: THE ONLY LESSON FROM THE RECALL CRISIS OF TOYOTA
도요다 리콜사태에서 아웃소싱의 중요성에 관한 연구
물류학회지 |
20 |
4 |
2010 |
경영학
OUTSOURCING: THE ONLY LESSON FROM THE RECALL CRISIS OF TOYOTA
도요다 리콜사태에서 아웃소싱의 중요성에 관한 연구
물류학회지 |
20 |
4 |
2010 |
경영학