The Antecedents and Consequences of User Satisfaction in Virtual Community
가상 커뮤니티에서 사용자만족의 선․후행변수
물류학회지 |
21 |
4 |
2011 |
경영학
가상 커뮤니티에서 이용자 만족에 영향을 미치는 선․후행 변수에 관한 연구 : 대학생을 중심으로
The Antecedents and Consequences of User Satisfaction in Virtual Community- Focused on College Students
유통경영학회지 |
14 |
1 |
2011 |
무역학
가상 커뮤니티 내 전자 상거래 수용에 대한 신뢰의 효과
The Impact of Trust on User Acceptance of Electronic Commerce in Virtual Communities
Entrue Journal of Information Technology |
9 |
1 |
2010 |
경영학
가상 커뮤니티 내 전자 상거래 수용에 대한 신뢰의 효과
The Impact of Trust on User Acceptance of Electronic Commerce in Virtual Communities
Entrue Journal of Information Technology |
9 |
1 |
2010 |
경영학