The Effects of Stimulus-Stimulus Pairing Procedure on Book Observing, Vocal Stereotypy, and Learning Effectiveness for Three Preschoolers with Developmental Disabilities
자극-자극 조건화 절차가 유아의 책보기 행동, 음성 상동행동, 및 학습 효율성에 미치는 효과
특수아동교육연구 |
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3 |
2012 |
교육학
색조화장품브랜드의 잡지광고 이미지 전략 분석 연구 -고전적 조건화 설득모델과 동일시 설득모델을 중심으로-
An Analytical Study on Image Strategy for Magazine Advertising in Make-up Cosmetics - Centering on Classical Conditioning Persuasion Model and Identification Persuasion Model in Magazine Advertising -
한국디자인포럼 |
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2011 |
디자인
고전적 조건화 모델을 통해 본 공동브랜드의 이미지 형성과 효과 - 지리적표시 단체표장을 중심으로-
The Image Formation and its Effect of Co-Brand through the Classical Conditioning Model - Focusing on The Collective Marks for Geographical Indications -
한국디자인포럼 |
35 |
2012 |
디자인