‘Hi Seoul’과 ‘Dynamic Busan’의 도시브랜드개성의 비교
Comparing City Brand Personality of 'Hi Seoul' and 'Dynamic Busan'
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
‘Hi Seoul’과 ‘Dynamic Busan’의 도시브랜드개성의 비교
Comparing City Brand Personality of 'Hi Seoul' and 'Dynamic Busan'
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
‘Hi Seoul’과 ‘Dynamic Busan’의 도시브랜드개성의 비교
Comparing City Brand Personality of 'Hi Seoul' and 'Dynamic Busan'
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
‘Hi Seoul’과 ‘Dynamic Busan’의 도시브랜드개성의 비교
Comparing City Brand Personality of 'Hi Seoul' and 'Dynamic Busan'
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
신용평가등급에 따른 회계정보의 차별적 시장반응
Relationship between Stock Price and Accounting Information According to Credit Ratings
국제회계연구 |
43 |
2012 |
기타사회과학일반
채널 브랜드 개성 차원 및 영향 요인에 관한 연구: 시청자 요인 및 채널 관련 요인을 중심으로
Dimensions of Brand Personality of TV Channels and Their Influencing Factors
광고연구 |
84 |
2010 |
광고/홍보학
채널 브랜드 개성 차원 및 영향 요인에 관한 연구: 시청자 요인 및 채널 관련 요인을 중심으로
Dimensions of Brand Personality of TV Channels and Their Influencing Factors
광고연구 |
|
84 |
2010 |
광고/홍보학