경험적 소비에서 장벽과 그 영향에 관한 연구 -접근가능성과 접근동인을 통한 이중적 영향을 중심으로-
The Study on the Effects of Barriers in Experiential Consumption -Focusing on the Effects of Accessibility and Access Driver-
한국심리학회지: 소비자·광고 |
11 |
2 |
2010 |
심리과학
경험적 소비에서 장벽과 그 영향에 관한 연구 -접근가능성과 접근동인을 통한 이중적 영향을 중심으로-
The Study on the Effects of Barriers in Experiential Consumption -Focusing on the Effects of Accessibility and Access Driver-
한국심리학회지: 소비자·광고 |
11 |
2 |
2010 |
심리과학
국내관광지의 접근가능성이 관광지 방문행동연기 및 국외관광 대체의사에 미치는 영향연구
A Study on the Domestic Destination Accessibility that Affecting Travel Postponement Behavior and Alternative Choice Behavior for Overseas Travel
대한경영학회지 |
25 |
1 |
2012 |
경영학