조직 내 커뮤니케이션 불확실성과 모호성의 차별성 - 불확실성과 모호성의 선행변인과 영향에 대하여
Difference between Uncertainty and Ambiguity in Organizational Communication
언론정보연구 |
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1 |
2012 |
신문방송학
CSR활동의 내부 마케팅 효과 연구 : 기업명성과 임직원들의 직무만족을 중심으로
A Study on the Internal Marketing Effects of CSR Activities : The Mediating Effect of Corporate Reputation on Employees’Job Satisfaction, Organizational Identification and Organizational Citizenship Behavior
홍보학연구 |
15 |
3 |
2011 |
신문방송학
대학 졸업생의 모교에 대한 평판 인식과 기부 경험, 기부 동기가 모교 기부의도에 미치는 영향 : 조직 일체감과의 관계를 중심으로
The Influence of Donation Experience, Donation Motivation, and Perceived Reputation on Donation Intention among University Alumni
홍보학연구 |
15 |
4 |
2011 |
신문방송학
다국적기업 자회사 현지 직원 조직일체감의 선행요인과 결과
Antecedents and Consequences of Host Country Nationals’ Organizational Identification in MNE Subsidiaries in Korea
국제경영연구 |
23 |
3 |
2012 |
경영학