B2B 시장에서의 서비스 편의성이 관계성과에 미치는 영향 : 관계적 요인의 매개효과 분석
Effect of Service Convenience on the Relationship Performance in B2B Markets: Mediating Effect of Relationship Factors
유통연구 |
16 |
4 |
2011 |
경영학
편의점의 다각화 전략이 서비스 편의성과 고객만족에 미치는 영향
The Effects of Diversification Strategy in Convenience Store on Service Convenience and Customer Satisfaction
유통경영학회지 |
15 |
4 |
2012 |
무역학
지역 특1급 호텔의 다차원적 서비스편의성과 지각된 가치, 고객만족, 행동의도와의 관계에 대한 연구
The Effect of Multi-dimensional Service Convenience on Perceived Value, Satisfaction and Behavioral Intention
호텔경영학연구 |
19 |
1 |
2010 |
관광학
지역 특1급 호텔의 다차원적 서비스편의성과 지각된 가치, 고객만족, 행동의도와의 관계에 대한 연구
The Effect of Multi-dimensional Service Convenience on Perceived Value, Satisfaction and Behavioral Intention
호텔경영학연구 |
19 |
1 |
2010 |
관광학