再訪問에 影響을 미치는 觀光地 類型別 混雜知覺 要因
The Perceived Crowding Factors Affecting Revisit of the Tourist Destination Types
관광산업연구 |
5 |
2 |
2011 |
관광마케팅/상품
전시 참관객들의 방문동기, 혼잡지각, 대응행동, 참가만족 간의 관계: ‘2011 서울모터쇼’를 중심으로
Investigating The Relationships among Motivation, Perceived Crowding, Coping Behavior and Satisfaction for Exhibition Attendees: Focused on ’2011 Seoul Motor Show’
관광레저연구 |
24 |
2 |
2012 |
관광학
전통 사찰방문의 혼잡지각에 따른 방문객 분산방법과 입장요금제의 선호도 - 불국사 방문자를 대상으로 -
Visitors' Perceived Crowding at a Traditional Buddhist Temple and their Preference toward the Method of Visitor Dispersion and Entrance Fee System: A Case of the Bulguksa Temple Visitors
관광학연구 |
34 |
6 |
2010 |
관광학
전통 사찰방문의 혼잡지각에 따른 방문객 분산방법과 입장요금제의 선호도 - 불국사 방문자를 대상으로 -
Visitors' Perceived Crowding at a Traditional Buddhist Temple and their Preference toward the Method of Visitor Dispersion and Entrance Fee System: A Case of the Bulguksa Temple Visitors
관광학연구 |
34 |
6 |
2010 |
관광학