흡연 기대 가치와 규범신념이 금연 의도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study on the Influences of Smoking Expectancy-value and Normative beliefs on Nonsmoking Behavioral Intention
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
흡연 기대 가치와 규범신념이 금연 의도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study on the Influences of Smoking Expectancy-value and Normative beliefs on Nonsmoking Behavioral Intention
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
담배산업 비정상화 전략의 효과에 관한 연구: 담배산업 및 흡연관련 신념, 반감, 태도 및 행위의사에 미치는 영향
A Study on Effects of Tobacco Industry Denormalization as an Anti-smoking Campaingen Strategy
한국언론학보 |
55 |
2 |
2011 |
신문방송학
흡연에 대한 인식과 태도가 담배회사 이미지와 담배회사 사회공헌활동 인식에 미치는 영향
Influence of Smoking Perception and Attitude on the Image of Tobacco Company and the Perception of Its CSR Activities
한국소통학보 |
13 |
2010 |
휴먼커뮤니케이션
흡연에 대한 인식과 태도가 담배회사 이미지와 담배회사 사회공헌활동 인식에 미치는 영향
Influence of Smoking Perception and Attitude on the Image of Tobacco Company and the Perception of Its CSR Activities
한국소통학보 |
|
13 |
2010 |
휴먼커뮤니케이션
20대 흡연자 집단의 흡연행위 인지구조 탐색: 효과적인 금연캠페인 전략 개발을 위하여
Exploring Young Adult Smokers' Cognitive Structure of Smoking Behavior for Effective Anti-smoking Communication Campaign Messages
광고학연구 |
23 |
4 |
2012 |
신문방송학