온라인 교육사이트의 서비스품질 측정을 위한 SERVPERF와 KS-SQI모형의 비교
A Comparison of SERVPERF and KS-SQI for the On-line Education-website Service Quality Measurement
디지털융복합연구 |
9 |
5 |
2011 |
기타과학기술학
경영컨설팅 서비스품질이 기업성과와 컨설턴트 변경에 미치는 영향 -SERVQUAL, SERVPERF 및 KS-SQI 모형-
The Effects of Consulting Service Quality upon an Corporate Performance and Clients’ Intention to Change Consultant -SERVQUAL, SERVPERF and KS-SQI Model-
세무회계연구 |
32 |
2012 |
세무회계
서비스품질과 고객만족간의 인과관계 실증 분석:Granger 검정법을 중심으로
Investigating the Causal Relationship between Service Quality and Customer Satisfaction by Granger’s Test of Casuality Method
한국경영과학회지 |
36 |
4 |
2011 |
경영학