디지털 컨버전스하에서의 통신서비스 시장획정
A Study of Market Definition in TelecommunicationSector and Its Main Issue
사회과학연구 |
36 |
1 |
2010 |
사회과학일반
디지털 컨버전스하에서의 통신서비스 시장획정
A Study of Market Definition in TelecommunicationSector and Its Main Issue
사회과학연구 |
36 |
1 |
2010 |
사회과학일반
차세대 통신서비스 환경에서 3GPP LTE-Advanced 도입과 와이브로(WiBro) 활성화 요인분석
An Analysis of 3GPP LTE-Advanced Service Introduction and WiBro Active Factors in the Next-generation Telecommunications Service Environment
정보화정책 |
18 |
1 |
2011 |
사회과학
통신 결합서비스 채택 요인 분석에 따른 마케팅적 함의
Analysis on the Factors Affecting Consumer Choice of Telecommunications Bundling Service and its Marketing Implications
사이버커뮤니케이션학보 |
27 |
4 |
2010 |
사회과학일반
통신 결합서비스 채택 요인 분석에 따른 마케팅적 함의
Analysis on the Factors Affecting Consumer Choice of Telecommunications Bundling Service and its Marketing Implications
사이버커뮤니케이션학보 |
27 |
4 |
2010 |
사회과학일반
방송통신 서비스 결합판매와 경쟁제한성 연구: 결합판매 효과에 대한 이론적 논쟁과 판례를 중심으로
The Study on the Bundle Service and Competitive Restraints of Broadcasting & Telecommunication
한국방송학보 |
25 |
6 |
2011 |
신문방송학