초등 저학년 아스퍼거증후군 아동의 구문 표현 능력
The Ability to Use Syntax in School-Aged Asperger’s Syndrome Children in a Story-Retelling Task
Communication Sciences and Disorders |
15 |
2 |
2010 |
교육학
초등 저학년 아스퍼거증후군 아동의 구문 표현 능력
The Ability to Use Syntax in School-Aged Asperger’s Syndrome Children in a Story-Retelling Task
Communication Sciences and Disorders |
15 |
2 |
2010 |
교육학
이야기 다시 말하기 담론을 통한 경도정신지체 중학생의 화용론 발달 수준 분석
Analysis on the Pragmatic Discourse of the middle School student with mild mental retardation
특수아동교육연구 |
13 |
2 |
2011 |
교육학
과업 전 계획 활동을 통한 초등 영어 학습자의 말하기 능력 향상 연구
A study on improving the speaking ability of Korean EFL elementary school students through pre-task planning activities
초등영어교육 |
17 |
2 |
2011 |
영어교육