자유놀이 및 집단활동 상황에 따른 유아의 인지적 행동과 정의적 행동
The cognitive behavior and affective behavior of the preschool children according to the situations of free-spontaneous play or group activity
육아지원연구 |
5 |
2 |
2010 |
유아교육
자유놀이 및 집단활동 상황에 따른 유아의 인지적 행동과 정의적 행동
The cognitive behavior and affective behavior of the preschool children according to the situations of free-spontaneous play or group activity
육아지원연구 |
5 |
2 |
2010 |
유아교육
유아의 사회지능에 따른 인지적 행동과 정의적 행동 차이 분석:자유선택활동과 이야기나누기를 중심으로
A study of preschool children’s cognitive and affective behaviordifferences in free-spontaneous play and large-group discussionaccording to their social intelligence
유아교육연구 |
30 |
3 |
2010 |
교육학
유아의 사회지능에 따른 인지적 행동과 정의적 행동 차이 분석:자유선택활동과 이야기나누기를 중심으로
A study of preschool children’s cognitive and affective behaviordifferences in free-spontaneous play and large-group discussionaccording to their social intelligence
유아교육연구 |
30 |
3 |
2010 |
교육학