체인 레스토랑 직원의 조직응집성이 상호의존성과 친사회적 서비스행동에 미치는 영향
The Effects of Chain Restaurant Employees' Organization Cohesiveness on Interdependence and Prosocial Service Behavior
호텔경영학연구 |
19 |
2 |
2010 |
관광학
체인 레스토랑 직원의 조직응집성이 상호의존성과 친사회적 서비스행동에 미치는 영향
The Effects of Chain Restaurant Employees' Organization Cohesiveness on Interdependence and Prosocial Service Behavior
호텔경영학연구 |
19 |
2 |
2010 |
관광학
호텔 직원의 심리적 임파워먼트와 친사회적 서비스 행동간의 관계 - 역할명확성의 매개역할을 중심으로 -
The Relationships between Hotel Employees' Psychological Empowerment and Prosocial Service Behavior: Focused on the Mediating Effects of Role Clarity
관광학연구 |
35 |
8 |
2011 |
관광학