광고 교육

연구분야 : B190300 사회과학 > 신문방송학 > 광고/홍보학

클래스 : 교육활동

DOI : https://doi.org/10.22877/skku.udct.165224

한자 : 廣告敎育
영어 : advertising education

b01-02 교육활동

용어관계

관련용어

유형

관계명

관계속성

클래스명

용어명

B1:속

isKindOf (상위 유형)

 

b01-02 교육활동 교육활동

미디어 교육 [ --敎育 ]

R1:개념적

basesOn (근거/토대)

 

d01-03 분과학문 분과학문

광고 홍보학 [ 廣告弘報學 ]

RT (관련어)

 

b01-01 행위/활동 행위/활동

광고 비평 [ 廣告批評 ]

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A Study on the perception and demand for Advertising Education to foster advertising personnel and to improve understanding about advertising

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