HMR 이용객의 식음료 정보인식수준의 세분화에 관한 연구 - HMR 영양정보를 중심으로 -
A Segmentation of Home Meal Replacement(HMR) Customer's F&B Information Recognition
관광경영연구 |
14 |
2 |
2010 |
관광사업/레져사업
HMR 이용객의 식음료 정보인식수준의 세분화에 관한 연구 - HMR 영양정보를 중심으로 -
A Segmentation of Home Meal Replacement(HMR) Customer's F&B Information Recognition
관광경영연구 |
14 |
2 |
2010 |
관광사업/레져사업
컨조인트 분석법을 이용한 한국 음식의 HMR 상품 개발에 관한 연구
A Study on the Development of HMR Products of Korean Foods Using Conjoint Analysis
Culinary Science & Hospitality Research |
18 |
1 |
2012 |
기타사회과학
HMR 상품의 선택속성이 고객만족과 재 구매 의도에 미치는 영향- 간단 조리 후 먹는 음식(Ready to end-cook)중심으로 -
A Study on the Effect of Selection Attributes on Consumer Satisfaction and Repurchase intention about HMR- In case of Ready-to-end-cook -
Culinary Science & Hospitality Research |
17 |
2 |
2011 |
기타사회과학
홈쇼핑 온라인 몰의 HMR 선택속성이 지각된 가치와 재 구매 의도에 미치는 영향
The Effect of Consideration Attribute of HMR Featured in Home Shopping Online Malls on Perceived Value and Repurchasing Intention.
외식경영연구 |
15 |
2 |
2012 |
관광학
HMR의 분류체계에 관한 연구
A Study on the Classification of Home Meal Replacement
관광연구저널 |
26 |
1 |
2012 |
관광학