비판적 사고 교육, 무엇을 어떻게 할 것인가
What to teach and How to evaluate in Critical Thinking Courses
교양교육연구 |
4 |
2 |
2010 |
학제간연구
비판적 사고 교육, 무엇을 어떻게 할 것인가
What to teach and How to evaluate in Critical Thinking Courses
교양교육연구 |
4 |
2 |
2010 |
학제간연구
비판적 사고 교육, 무엇을 어떻게 할 것인가
What to teach and How to evaluate in Critical Thinking Courses
교양교육연구 |
4 |
2 |
2010 |
학제간연구
비판적 사고 교육, 무엇을 어떻게 할 것인가
What to teach and How to evaluate in Critical Thinking Courses
교양교육연구 |
4 |
2 |
2010 |
학제간연구
대학입학 전형제도 유형과 대학생 핵심역량에 대한 연구
A Study on University Students' Essential Skills and University Admission Methods
농업교육과 인적자원개발 |
44 |
2 |
2012 |
교육학
대학의 직업기초능력 교육에 대한 교수와 학생의 인식 차이: A대학 사례를 중심으로
Differences of Perception Between Students and Teachers to the Key Competencies Education in the University through A College Practice
직업교육연구 |
30 |
4 |
2011 |
교육학
대학생의 핵심역량과 학업성취도 관계성에 대한 분석연구
A Study on the Relationship between College Students' Essential Skills and Academic Achievement
직업교육연구 |
31 |
2 |
2012 |
교육학
장애대학생의 핵심역량에 관한 탐색적 연구
An exploratory study on core competences of Korean handicapped college students
進路敎育硏究 |
24 |
2 |
2011 |
진로교육