프로야구 관람요인과 재관람의도의 관계: 관람만족의 매개효과
The Relationship between Professional Baseball Spectator Factors and Revisit Intention: The Mediating Role of Spectator Satisfaction
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
1 |
2010 |
체육
프로야구 관람요인과 재관람의도의 관계: 관람만족의 매개효과
The Relationship between Professional Baseball Spectator Factors and Revisit Intention: The Mediating Role of Spectator Satisfaction
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
1 |
2010 |
체육
자동차 경주 관람자의 관람요인과 관람만족 및 재 관람 의사간의 관계
The Relationships among Spectator Factors and Repeat Watching of Car Racing Spectators’
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육
자동차 경주 관람자의 관람요인과 관람만족 및 재 관람 의사간의 관계
The Relationships among Spectator Factors and Repeat Watching of Car Racing Spectators’
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육
The Effects of Spectator Factors on Revisit Intention based on Team Identification Levels of Professional Baseball Fans
팀동일시 수준에 따른 프로야구 팬의 관람요인이 재방문의도에 미치는 영향
한국체육과학회지 |
20 |
1 |
2011 |
체육