온라인 학습 환경에서 대학생의 학습양식과 성별이 자기조절 학습전략 및 학습결과에 미치는 영향
The Effects of College Students' Learning Styles and Gender on Self-Regulated Learning Strategies and Learning Outcomes in an Online Learning Environment
교육정보미디어연구 |
16 |
3 |
2010 |
교육학
온라인 학습 환경에서 대학생의 학습양식과 성별이 자기조절 학습전략 및 학습결과에 미치는 영향
The Effects of College Students' Learning Styles and Gender on Self-Regulated Learning Strategies and Learning Outcomes in an Online Learning Environment
교육정보미디어연구 |
16 |
3 |
2010 |
교육학
온라인 토론 학습에서 인식된 튜터의 역할, 사회적 실재감, 학습결과 간의 관계 규명
Investigating the Relationships among Perceived Tutor's Roles, Social Presence and Learning Outcomes in Online Discussion
평생교육 · HRD연구 |
6 |
4 |
2010 |
교육학
온라인 토론 학습에서 인식된 튜터의 역할, 사회적 실재감, 학습결과 간의 관계 규명
Investigating the Relationships among Perceived Tutor's Roles, Social Presence and Learning Outcomes in Online Discussion
평생교육 · HRD연구 |
6 |
4 |
2010 |
교육학