최근 외국어로서의 독일어 교재와 '유럽공통참조기준'의 행위 중심적 교수법
Neueste Lehrwerke in DaF und der handlungsorientierte Ansatz des GER
외국어로서의 독일어 |
27 |
2010 |
독일어와문학
최근 외국어로서의 독일어 교재와 '유럽공통참조기준'의 행위 중심적 교수법
Neueste Lehrwerke in DaF und der handlungsorientierte Ansatz des GER
외국어로서의 독일어 |
|
27 |
2010 |
독일어와문학
셰익스피어 교수법에 관한 제언: 시청각 자료를 활용한 과제중심 학습
A New Approach to Shakespeare Education: Task-Based Learning with Audio-Visual Materials
Shakespeare Review |
48 |
3 |
2012 |
영어와문학
‘Where is Brian?’: A Call for Alternative English Instruction in France?
영어영문학21 |
25 |
2 |
2012 |
영어와문학
A Practical Approach to TEE through CLT
신영어영문학 |
48 |
2011 |
영어와문학
초등학교 영어수업에서 개방형 과업의 구안과 적용
Design of Open Tasks in Elementary English Classes and their Application
언어학 연구 |
18 |
2010 |
기타언어학
초등학교 영어수업에서 개방형 과업의 구안과 적용
Design of Open Tasks in Elementary English Classes and their Application
언어학 연구 |
|
18 |
2010 |
기타언어학
연구 관점에서 본 과업 중심 언어 교육
Task-based language teaching in a research perspective
영어교과교육 |
9 |
3 |
2010 |
영어교육
연구 관점에서 본 과업 중심 언어 교육
Task-based language teaching in a research perspective
영어교과교육 |
9 |
3 |
2010 |
영어교육
Teaching Subject-Based Content Using Task-Based Language Teaching Method
현대영어영문학 |
54 |
2 |
2010 |
영어와문학
Teaching Subject-Based Content Using Task-Based Language Teaching Method
현대영어영문학 |
54 |
2 |
2010 |
영어와문학
The Effects of Task Complexity for Text Summarization by Korean Adult EFL Learners
영어영문학 |
57 |
6 |
2011 |
영어와문학
任務型教學法在初級對外漢語 “了”、“著”、“過”教學的應用探索
중국어문학논집 |
70 |
2011 |
중국어와문학