DMB스포츠중계 관여도와 스포츠광고태도 및 구매의도의 관계
Causal Relationship between DMB Media Sports Viewers' Involvement, Advertisement Attitude and Purchase Intention
한국체육과학회지 |
20 |
1 |
2011 |
체육
DMB 스포츠보증인 모델속성과 광고효과의 관계
Causal Relationship between the Attributes of Celebrity Athlete Endorser and DMB Advertising Effects
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
5 |
2010 |
체육
DMB 스포츠보증인 모델속성과 광고효과의 관계
Causal Relationship between the Attributes of Celebrity Athlete Endorser and DMB Advertising Effects
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
5 |
2010 |
체육
DMB 이용자의 특성에 따른 모바일 미디어 이용과 광고 태도에 대한 연구
A study on the differences of mobile media use and attitude toward advertising as Determined by DMB user's Profiles
OOH광고학연구 |
8 |
1 |
2011 |
신문방송학
DMB서비스 기반 실시간 교통정보 데이터방송 지불의사액 추정
Willingness to Pay for the DMB-based TPEG Data Broadcasting
산업경제연구 |
23 |
1 |
2010 |
경제학
DMB서비스 기반 실시간 교통정보 데이터방송 지불의사액 추정
Willingness to Pay for the DMB-based TPEG Data Broadcasting
산업경제연구 |
23 |
1 |
2010 |
경제학