HTS

연구분야 :

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DOI : https://doi.org/10.22877/skku.udct.172343

한자 :
영어 : home trading system

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b01-03 경제/산업활동 경제/산업활동

홈 트레이딩 [home trading]

온라인 서비스 품질이 성과와 만족에 미치는 영향

Online Service Quality’s Influence on Performance and Satisfaction

기업경영연구 | 17 | 3 | 2010 | 경영학

온라인 서비스 품질이 성과와 만족에 미치는 영향

Online Service Quality’s Influence on Performance and Satisfaction

기업경영연구 | 17 | 3 | 2010 | 경영학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

HTS 사용자의 지각된 보안성이 사용자신뢰, 채택의도 및 실제사용도에 미치는 영향

The Impact of Perceived Security of HTS on the User Trust, Intention to Adopt and Actual Usage

상업교육연구 | 25 | 4 | 2011 | 교육학

상호작용성이 온라인증권거래시스템 HTS의 고객만족도와 충성도에 미치는 영향

The Effect of HTS Quality of Interactivity on the Customer Satisfaction and Loyalty

경영교육연구 | 26 | 3 | 2011 | 경영학

증권거래시스템 HTS의 지각된 품질수준이 관계품질과 고객충성도에 미치는 영향

Impact of Perceived Quality Level of HTS on Relationship Quality and Customer Loyalty

국제회계연구 | 39 | 2011 | 기타사회과학일반

e-서비스 품질과 관계품질이 마케팅성과에 미치는 영향 - 한국의 금융서비스를 대상으로-

A Study on the Effect of Financial Service's e- Service Quality and Relation Quality on Marketing Result in Korea

무역연구 | 6 | 1 | 2010 | 무역학일반

e-서비스 품질과 관계품질이 마케팅성과에 미치는 영향 - 한국의 금융서비스를 대상으로-

A Study on the Effect of Financial Service's e- Service Quality and Relation Quality on Marketing Result in Korea

무역연구 | 6 | 1 | 2010 | 무역학일반

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

국세청 홈택스시스템(HTS) 수용에 영향을 미치는 요인에 관한 연구

A Study on the Effects of Factors towards the Acceptance of Home Tax Service

국제회계연구 | 35 | 2011 | 기타사회과학일반

혁신성향과 IT 활용능력이 온라인 증권거래시스템 HTS의 수용에 미치는 영향

An Impact of Innovation Propensity and IT Application Ability on the Adoption of Home Trading System

회계와 정책연구 | 16 | 1 | 2011 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 상호작용성이 고객의 시스템 수용에 미치는 영향

The Effects of Online HTS Interactivity on Customer's System Acceptance

회계와 정책연구 | 16 | 3 | 2011 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 상호작용성이 고객의 시스템 수용에 미치는 영향

The Effects of Online HTS Interactivity on Customer's System Acceptance

회계와 정책연구 | 16 | 3 | 2011 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향

An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty

회계와 정책연구 | 15 | 3 | 2010 | 회계학

온라인 증권거래시스템 HTS의 품질수준이 사용자의 수용에 미치는 영향

The Effects of Quality Factors on the Adoption of Home Trading System

대한경영학회지 | 24 | 5 | 2011 | 경영학