온라인 서비스 품질이 성과와 만족에 미치는 영향
Online Service Quality’s Influence on Performance and Satisfaction
기업경영연구 |
17 |
3 |
2010 |
경영학
온라인 서비스 품질이 성과와 만족에 미치는 영향
Online Service Quality’s Influence on Performance and Satisfaction
기업경영연구 |
17 |
3 |
2010 |
경영학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
HTS 사용자의 지각된 보안성이 사용자신뢰, 채택의도 및 실제사용도에 미치는 영향
The Impact of Perceived Security of HTS on the User Trust, Intention to Adopt and Actual Usage
상업교육연구 |
25 |
4 |
2011 |
교육학
상호작용성이 온라인증권거래시스템 HTS의 고객만족도와 충성도에 미치는 영향
The Effect of HTS Quality of Interactivity on the Customer Satisfaction and Loyalty
경영교육연구 |
26 |
3 |
2011 |
경영학
증권거래시스템 HTS의 지각된 품질수준이 관계품질과 고객충성도에 미치는 영향
Impact of Perceived Quality Level of HTS on Relationship Quality and Customer Loyalty
국제회계연구 |
39 |
2011 |
기타사회과학일반
e-서비스 품질과 관계품질이 마케팅성과에 미치는 영향 - 한국의 금융서비스를 대상으로-
A Study on the Effect of Financial Service's e- Service Quality and Relation Quality on Marketing Result in Korea
무역연구 |
6 |
1 |
2010 |
무역학일반
e-서비스 품질과 관계품질이 마케팅성과에 미치는 영향 - 한국의 금융서비스를 대상으로-
A Study on the Effect of Financial Service's e- Service Quality and Relation Quality on Marketing Result in Korea
무역연구 |
6 |
1 |
2010 |
무역학일반
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
국세청 홈택스시스템(HTS) 수용에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
A Study on the Effects of Factors towards the Acceptance of Home Tax Service
국제회계연구 |
35 |
2011 |
기타사회과학일반
혁신성향과 IT 활용능력이 온라인 증권거래시스템 HTS의 수용에 미치는 영향
An Impact of Innovation Propensity and IT Application Ability on the Adoption of Home Trading System
회계와 정책연구 |
16 |
1 |
2011 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 상호작용성이 고객의 시스템 수용에 미치는 영향
The Effects of Online HTS Interactivity on Customer's System Acceptance
회계와 정책연구 |
16 |
3 |
2011 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 상호작용성이 고객의 시스템 수용에 미치는 영향
The Effects of Online HTS Interactivity on Customer's System Acceptance
회계와 정책연구 |
16 |
3 |
2011 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향
An Impact of HTS Quality of Online Securities Transaction System on Customer Loyalty
회계와 정책연구 |
15 |
3 |
2010 |
회계학
온라인 증권거래시스템 HTS의 품질수준이 사용자의 수용에 미치는 영향
The Effects of Quality Factors on the Adoption of Home Trading System
대한경영학회지 |
24 |
5 |
2011 |
경영학