유비쿼터스 관광정보 서비스 속성에 대한 지각이 사용자 만족 및 행동의도에 미치는 영향 - 모바일 서비스를 중심으로 -
The Impact of Perceived Level of Ubiquitous Tourism Information Service Attributes on User Satisfaction and Behavior Intent - Focusing on the Mobile Service -
대한경영학회지 |
23 |
4 |
2010 |
경영학
유비쿼터스 관광정보 서비스 속성에 대한 지각이 사용자 만족 및 행동의도에 미치는 영향 - 모바일 서비스를 중심으로 -
The Impact of Perceived Level of Ubiquitous Tourism Information Service Attributes on User Satisfaction and Behavior Intent - Focusing on the Mobile Service -
대한경영학회지 |
23 |
4 |
2010 |
경영학
관광동기가 유비쿼터스 관광정보서비스 특성에 미치는 영향요인: U-tourpia를 중심으로
Effect of Tourists' Motive on Ubiquitous Tourism Information Service Character : with Special Reference to U-tourpia
대한경영학회지 |
23 |
6 |
2010 |
경영학
관광동기가 유비쿼터스 관광정보서비스 특성에 미치는 영향요인: U-tourpia를 중심으로
Effect of Tourists' Motive on Ubiquitous Tourism Information Service Character : with Special Reference to U-tourpia
대한경영학회지 |
23 |
6 |
2010 |
경영학