방문동기에 따른 유비쿼터스 관광서비스의 특성과 경험가치의 차이분석: G-Star 참가자를 중심으로
The Analysis on The Relationship between Characteristics of Ubiquitous Tourism Service and Experience Value : Focused on The Participants in G-Star
관광레저연구 |
23 |
4 |
2011 |
관광학
관광객의 지각된 품질, 경험가치, 만족, 재방문의사간의 관계분석 : 전시회를 중심으로
A Study on the Tourist's Perceived Quality, Experience Value, Satisfaction and Revisit: Focused on Exhibition
관광레저연구 |
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5 |
2012 |
관광학
신뢰와 만족을 매개로 한 모바일 관광정보 서비스의 특성, 경험가치, 사용의도에 관한 관계분석
The Analysis on Relationship among Characteristics of Mobile Tourism Information Service, Experience Value and Usage Intention through Trust and Satisfaction
호텔경영학연구 |
20 |
1 |
2011 |
관광학