광고효과에 대한 자기해석과 광고비주얼 표현의 일치성 여부의 영향 : 제품유형의 조절
The impact of congruence between self-construal and advertisement visual on advertising effects : The moderating role of product type
광고학연구 |
23 |
1 |
2012 |
신문방송학
화장품 광고의 소구유형과 소비가치 변화에 대한 연구
A Study on the Changes of Appeal Type and Consumption Value in Cosmetics Advertisements
한국광고홍보학보 |
12 |
1 |
2010 |
신문방송학
화장품 광고의 소구유형과 소비가치 변화에 대한 연구
A Study on the Changes of Appeal Type and Consumption Value in Cosmetics Advertisements
한국광고홍보학보 |
12 |
1 |
2010 |
신문방송학
광고소구와 소비자의 무드에 따른 조절적합 효과에 관한 연구
The Study on Regulatory Fit Effects in respective of Advertising Appeals and Consumers' Mood
대한경영학회지 |
23 |
2 |
2010 |
경영학
광고소구와 소비자의 무드에 따른 조절적합 효과에 관한 연구
The Study on Regulatory Fit Effects in respective of Advertising Appeals and Consumers' Mood
대한경영학회지 |
23 |
2 |
2010 |
경영학
바이럴 광고의 크리에이티브 전략에 관한 연구
A Study of the Creative Strategy fora Viral Advertising
한국광고홍보학보 |
12 |
3 |
2010 |
신문방송학
바이럴 광고의 크리에이티브 전략에 관한 연구
A Study of the Creative Strategy fora Viral Advertising
한국광고홍보학보 |
12 |
3 |
2010 |
신문방송학