스마트폰 광고 수용의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 : 옥외광고 활용 시 시사점을 중심으로
A Study on the Determinants of the Acceptance Intention of Smartphone Advertising : Focusing on the Implications for OOH Advertising
OOH광고학연구 |
8 |
3 |
2011 |
신문방송학
사회적 네트워크 구조특성과 제품구전의 확산: 사회문화적 접근
Structural Properties of Social Network and Diffusion of Product WOM : A Sociocultural Approach
유통연구 |
16 |
1 |
2011 |
경영학
긍정심리자본과 리더십성과
Positive Psychological Capital and Leadership Performance
경영교육연구 |
26 |
2 |
2011 |
경영학
조직구성원들의 변화에 대한 태도가 혁신성향에 미치는 영향: 학습조직의 조절효과
The Effect of Change Commitment on Innovativeness : The Role of Learning Organization as a Moderator
HRD연구 |
13 |
4 |
2011 |
평생교육
수익창출기대비용이 경영성과에 미치는 영향
The influence of a expected expenditure on promising to generate revenue on firm Performance
국제회계연구 |
34 |
2010 |
기타사회과학일반
수익창출기대비용이 경영성과에 미치는 영향
The influence of a expected expenditure on promising to generate revenue on firm Performance
국제회계연구 |
|
34 |
2010 |
기타사회과학일반
국제운송주선인의 관계몰입 결정요인과 운송서비스성과에 관한 연구
A Study on Determinant Factors on Commitment of Relationship and Transport Service Performance of International Freight Forwarders
산업경제연구 |
23 |
6 |
2010 |
경제학
국제운송주선인의 관계몰입 결정요인과 운송서비스성과에 관한 연구
A Study on Determinant Factors on Commitment of Relationship and Transport Service Performance of International Freight Forwarders
산업경제연구 |
23 |
6 |
2010 |
경제학