중국소비자의 문화적 특성 차이와 브랜드 태도에 관한 연구
A Study on Cultural Characteristic Differences and Brand Attitude of Chinese Consumers
국제지역연구 |
16 |
3 |
2012 |
경제학
중국 상업은행 소비자의 만족도/충성도에 관한 연구: 서비스 인식과 불확실성회피를 중심으로
An Empirical Study on the Consumer Satisfaction and Loyalty of Chinese Commercial Banks: Focusing the related Variables of Perceived Service Quality and Uncertainty Avoidance
국제지역연구 |
14 |
2 |
2010 |
경제학
중국 상업은행 소비자의 만족도/충성도에 관한 연구: 서비스 인식과 불확실성회피를 중심으로
An Empirical Study on the Consumer Satisfaction and Loyalty of Chinese Commercial Banks: Focusing the related Variables of Perceived Service Quality and Uncertainty Avoidance
국제지역연구 |
14 |
2 |
2010 |
경제학
중국의 상업은행산업에서 가치일치성이 불확실성회피, 고객만족, 관계품질 및 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구
The Effects of Value Congruence on Uncertainty Avoidance, Customer Satisfaction, Relationship Quality and Customer Loyalty in the Chinese Commercial Banking Industry
고객만족경영연구 |
12 |
1 |
2010 |
경영학
중국의 상업은행산업에서 가치일치성이 불확실성회피, 고객만족, 관계품질 및 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구
The Effects of Value Congruence on Uncertainty Avoidance, Customer Satisfaction, Relationship Quality and Customer Loyalty in the Chinese Commercial Banking Industry
고객만족경영연구 |
12 |
1 |
2010 |
경영학
지각된 불확실성이 프레이밍 효과에 미치는 영향: 손실 영역을 중심으로
The Influence of Perceived Uncertainty on Framing Effects: Focused on the Loss Domain
경영학연구 |
39 |
4 |
2010 |
경영학
지각된 불확실성이 프레이밍 효과에 미치는 영향: 손실 영역을 중심으로
The Influence of Perceived Uncertainty on Framing Effects: Focused on the Loss Domain
경영학연구 |
39 |
4 |
2010 |
경영학