대인커뮤니케이션 매체 적합성 인식의 매체 간 비교연구
The meta-research on the appropriateness perceptions of Interpersonal communication media
언론과학연구 |
10 |
4 |
2010 |
신문방송학
대인커뮤니케이션 매체 적합성 인식의 매체 간 비교연구
The meta-research on the appropriateness perceptions of Interpersonal communication media
언론과학연구 |
10 |
4 |
2010 |
신문방송학
웹사이트에 활용된 서비스 브랜드의 온라인 메시지 소구전략과 서비스 품질정보에 관한 연구
Message Strategies and Service Quality Dimensions Conveyed in Services Web site: A Comparison of Four Different Service Types
언론과학연구 |
10 |
4 |
2010 |
신문방송학
웹사이트에 활용된 서비스 브랜드의 온라인 메시지 소구전략과 서비스 품질정보에 관한 연구
Message Strategies and Service Quality Dimensions Conveyed in Services Web site: A Comparison of Four Different Service Types
언론과학연구 |
10 |
4 |
2010 |
신문방송학
외식 바이럴 마케팅에 대한 인식이 바이럴 마케팅 이용 후 만족도에 미치는 영향
The Effect of Hospitality Viral Marketing Perception on Satisfaction after using Viral Marketing
관광레저연구 |
23 |
3 |
2011 |
관광학