한국 영화의 불확실성 대응 전략과 흥행 성과
Uncertainty-Reduction Strategies and Performances of Korean Movies
전략경영연구 |
14 |
2 |
2011 |
경영학
SPA브랜드 선두기업, 더베이직하우스의 중국시장 성공전략
A Global Expansion Strategy of THE BASIC HOUSE into China: A Pioneer of the Korean SPA
전문경영인연구 |
13 |
1 |
2010 |
경영교육
SPA브랜드 선두기업, 더베이직하우스의 중국시장 성공전략
A Global Expansion Strategy of THE BASIC HOUSE into China: A Pioneer of the Korean SPA
전문경영인연구 |
13 |
1 |
2010 |
경영교육
국내외 SPA브랜드의 마케팅전략 특징 연구
A Study on the Characteristics of Marketing Strategy on the SPA Brand
한국의상디자인학회지 |
14 |
1 |
2012 |
의상
한국 소비재 산업에서 근대적 대기업의 등장에 대한 경영사적 고찰 -1970년대 제과업의 수직적 통합 (Vertical integration)과 경영위계 (Managerial hierarchy)를 중심으로-
Historical research on emergence of modern industrial enterprise in Korean consumer goods industry with special reference to vertical integration and managerial hierarchy of the confectionery industry in the 1970s
경영사연구 |
27 |
3 |
2012 |
사회과학일반
산업재 유통과정에서 관계결속과 수직적 통합의 선행변수 및 성과에 관한 연구
Antecedents and Performance of Relational Commitment and Vertical Integration in the Distribution Channel of Steel Material
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
산업재 유통과정에서 관계결속과 수직적 통합의 선행변수 및 성과에 관한 연구
Antecedents and Performance of Relational Commitment and Vertical Integration in the Distribution Channel of Steel Material
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학