서비스기업의 고객가치 창출 전략 -(주)신세계 사례가 항공사에 주는 시사점을 중심으로-
Customer Value Creation Strategy of Service Companies -The Case of Shinsegae Corp. and its Implication for Aviation Companies-
한국항공경영학회지 |
10 |
1 |
2012 |
경영학
대한항공 글로벌 에티켓 공익 캠페인 성공사례
A Case Study of Global Etiquette Campaign: A Focus on Korean Airline
광고학연구 |
21 |
4 |
2010 |
신문방송학
대한항공 글로벌 에티켓 공익 캠페인 성공사례
A Case Study of Global Etiquette Campaign: A Focus on Korean Airline
광고학연구 |
21 |
4 |
2010 |
신문방송학
대한항공 ‘우리에게만 있는 나라’ 캠페인 사례연구 -‘참여가변형 플랫폼’과 360˚ 브랜딩 캠페인-
A Case Study of Korean Airline's ‘Korea’ Campaign: Focusing on 'Participation-encouraged Variable Platform' and 360-Degree Branding
광고학연구 |
23 |
6 |
2012 |
신문방송학