B2B

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DOI : https://doi.org/10.22877/skku.udct.60833

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b01-03 경제/산업활동 경제/산업활동
b01-03 경제/산업활동 / x03-06-02 교환/교류/교제 교환/교류/교제

기업간 거래 [ 企業間去來 ]

관계혜택과 관계비용이 장기지향성과 협력에 미치는 영향 -제품공급업체를 중심으로-

The Influence of Relational Benefits and Relational Costs on Long-term Orientation and Cooperation -Focus on Product Supplier-

마케팅논집(Journal of Marketing Studies) | 18 | 4 | 2010 | 사회과학

관계혜택과 관계비용이 장기지향성과 협력에 미치는 영향 -제품공급업체를 중심으로-

The Influence of Relational Benefits and Relational Costs on Long-term Orientation and Cooperation -Focus on Product Supplier-

마케팅논집(Journal of Marketing Studies) | 18 | 4 | 2010 | 사회과학

농식품 수출을 위한 B2B AgroTrade 활성화 방안

Development Strategies for Electronic Trade of Agricultural Product in B2B AgroTrade

e-비즈니스연구 | 11 | 1 | 2010 | 무역학

농식품 수출을 위한 B2B AgroTrade 활성화 방안

Development Strategies for Electronic Trade of Agricultural Product in B2B AgroTrade

e-비즈니스연구 | 11 | 1 | 2010 | 무역학

The Relationship between MRO E-Commerce System and Purchase Effects

유통과학연구 | 8 | 3 | 2010 | 산업/서비스경제

The Relationship between MRO E-Commerce System and Purchase Effects

유통과학연구 | 8 | 3 | 2010 | 산업/서비스경제

An Exploratory Study of Success Factors of B2B e-marketplace in South Korea

한국에서의 B2B e-marketplace의 성공 요인에 대한 실증 연구

대한경영학회지 | 23 | 4 | 2010 | 경영학

An Exploratory Study of Success Factors of B2B e-marketplace in South Korea

한국에서의 B2B e-marketplace의 성공 요인에 대한 실증 연구

대한경영학회지 | 23 | 4 | 2010 | 경영학

중소기업의 e-마켓플레이스 활용과 성과에 관한 연구

An Empirical Study on Promotion Factors and Performance through e-Marketplace for Small & Medium companies

상품학연구 | 28 | 2 | 2010 | 경영학

중소기업의 e-마켓플레이스 활용과 성과에 관한 연구

An Empirical Study on Promotion Factors and Performance through e-Marketplace for Small & Medium companies

상품학연구 | 28 | 2 | 2010 | 경영학

중국 B2B 전자상거래 문제점과 해결방안

The Problems and Solutions in the B2B of E-Commerce in China

무역연구 | 6 | 4 | 2010 | 무역학일반

중국 B2B 전자상거래 문제점과 해결방안

The Problems and Solutions in the B2B of E-Commerce in China

무역연구 | 6 | 4 | 2010 | 무역학일반

B2B네트워크 구축지원사업 평가를 위한 BSC 평가지표 개발(AHP기법의 적용)

A Developement of BSC Model for Evaluating B2B Network Project in Koera (Using AHP)

전자상거래학회지 | 11 | 4 | 2010 | 경영학

B2B네트워크 구축지원사업 평가를 위한 BSC 평가지표 개발(AHP기법의 적용)

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전자상거래학회지 | 11 | 4 | 2010 | 경영학

B2B 산업에서 구매자 인식이 장기적 거래관계에 미치는 영향에 관한 연구

A Study on the Effect of Buyer’s Perception on the Long-term Business Relations in B2B industry

경영사연구 | 25 | 2 | 2010 | 사회과학일반

B2B 산업에서 구매자 인식이 장기적 거래관계에 미치는 영향에 관한 연구

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경영사연구 | 25 | 2 | 2010 | 사회과학일반

B2B 종사자간의 CRM에 있어 신뢰, 만족이 고객의 상품추천의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 협력업체 대리점을 중심으로 -

Research on the Influence that Reliability and Satisfaction have on Product Recommendation Intention for Customers in CRM among B2B Workers - Focusing on Cooperative Firm Agencies -

한국창업학회지 | 7 | 1 | 2012 | 창업/벤처기업

여행 도․소매업 기업간(B2B)의 가치가 관계 특성 및 애호도에 미치는 영향에 관한 연구

A Study on the Effect of the Value in the Travel Agency of wholesale and retail business-to-business (B2B) on the Relation characteristics and Loyalty

호텔경영학연구 | 20 | 3 | 2011 | 관광학

중국의 B2B 무역e-마켓플레이스 신뢰구축에 영향을 미치는 정보유형 연구

An Empirical Study of the Information Pattern for Trust Building in the Chinese B2B e-Marketplace

e-비즈니스연구 | 11 | 2 | 2010 | 무역학

중국의 B2B 무역e-마켓플레이스 신뢰구축에 영향을 미치는 정보유형 연구

An Empirical Study of the Information Pattern for Trust Building in the Chinese B2B e-Marketplace

e-비즈니스연구 | 11 | 2 | 2010 | 무역학

여행 도․소매업 기업간(B2B)의 가치가 관계 특성 및 애호도에 미치는 영향에 관한 연구

A Study on the Effect of the Value in the Travel Agency of wholesale and retail business-to-business (B2B) on the Relation characteristics and Loyalty

호텔경영학연구 | 20 | 3 | 2011 | 관광학

B2B 산업재 시장에서 마케팅 커뮤니케이션 요인과 신뢰가 장기거래지향성에 미치는 영향

The Effects of the Marketing Communication and the Trust on Long-Term Relationship Orientation in the B2B Industrial Product Market

디지털융복합연구 | 10 | 8 | 2012 | 기타과학기술학