올림픽 단독 중계와 공동 중계에 따른 광고효과 - 2008년 베이징 올림픽과 2010년 밴쿠버 올림픽의 비교를 중심으로
Advertising Effects of Olympic Games Resulted in the TV’s Exclusive Broadcasting and Co-broadcasting - Focusing on the Comparison between 2008 Beijing Olympic and 2010 Vancouver Olympic Games
미디어 경제와 문화 |
10 |
1 |
2012 |
기타신문방송학
올림픽은 광고 효과에 영향을 주는가? 관련 프로그램 광고 가치 평가 및 노출 효과 분석: 2008년 올림픽을 중심으로
Does Olympic Affect Advertising Exposure? Value Analysis of Olympic_Related_Program Advertising: Focusing on 2008 Olympic
미디어 경제와 문화 |
8 |
3 |
2010 |
기타신문방송학
올림픽은 광고 효과에 영향을 주는가? 관련 프로그램 광고 가치 평가 및 노출 효과 분석: 2008년 올림픽을 중심으로
Does Olympic Affect Advertising Exposure? Value Analysis of Olympic_Related_Program Advertising: Focusing on 2008 Olympic
미디어 경제와 문화 |
8 |
3 |
2010 |
기타신문방송학
어머니의 TV시청 개입 유형에 따른 아동의 TV시청 조절 능력의 차이 분석
An Analysis on the Differences in the Children's Self-managed Television Watching Control by Mother's Intervention Type on Children's TV Watching
아동과 권리 |
14 |
4 |
2010 |
교육학
어머니의 TV시청 개입 유형에 따른 아동의 TV시청 조절 능력의 차이 분석
An Analysis on the Differences in the Children's Self-managed Television Watching Control by Mother's Intervention Type on Children's TV Watching
아동과 권리 |
14 |
4 |
2010 |
교육학
한부모가족 자녀의 인터넷과 TV 이용이 학업성취와 또래관계에 미치는 영향
The Effects of Internet Searching and TV Viewing by Children in Single-Parent Households on Peer Relationship and Achievement
교육사회학연구 |
20 |
4 |
2010 |
교육학
한부모가족 자녀의 인터넷과 TV 이용이 학업성취와 또래관계에 미치는 영향
The Effects of Internet Searching and TV Viewing by Children in Single-Parent Households on Peer Relationship and Achievement
교육사회학연구 |
20 |
4 |
2010 |
교육학