전자통관정보시스템(UNI-PASS)의 만족도(CS) 증진을 위한 위험관리(RM)에 관한 실증 연구
An Empirical Study on the Risk Management for the Improving the Customer Satisfaction of UNI-PASS
관세학회지 |
11 |
4 |
2010 |
무역학
전자통관정보시스템(UNI-PASS)의 만족도(CS) 증진을 위한 위험관리(RM)에 관한 실증 연구
An Empirical Study on the Risk Management for the Improving the Customer Satisfaction of UNI-PASS
관세학회지 |
11 |
4 |
2010 |
무역학
골프연습장의 서비스품질, 고객만족, 충성도 및 재방문의도간의 관계
Relation among service quality of golf course, CS, Loyalty & intent to revisit
한국체육과학회지 |
21 |
1 |
2012 |
체육
특정 산업에 집중된 펀드의 성과가 더 우수한가? : 한국 펀드시장에서의 증거
Do Industry Focused Funds Create the Superior Performance? : The Evidence from Korean Fund Market
재무관리연구 |
28 |
1 |
2011 |
경영학
The Use of Korean in an After-School English Kindergarten Club in America
현대영어교육 |
12 |
4 |
2011 |
영어교육
패션 CS(Costumer Service) 교과목 개발에 관한 연구
A Study on the Development of a Fashion CS Course
한국의상디자인학회지 |
12 |
2 |
2010 |
의상
패션 CS(Costumer Service) 교과목 개발에 관한 연구
A Study on the Development of a Fashion CS Course
한국의상디자인학회지 |
12 |
2 |
2010 |
의상
멀티채널에서의 고객만족제고 인센티브 연구
Optimal Incentives for Customer Satisfaction in Multi-channel Setting
유통연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
멀티채널에서의 고객만족제고 인센티브 연구
Optimal Incentives for Customer Satisfaction in Multi-channel Setting
유통연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
Code-Switching of English learners in the TEE program
영어어문교육 |
17 |
3 |
2011 |
영어와문학