스포츠센터의 서비스품질, 고객만족, 전환 장벽 요인이 행동의도에 미치는 영향
The effects of service quality, consumer satisfaction and switching barrier factors of sports center on behavioral intention
한국체육학회지 |
49 |
2 |
2010 |
체육
스포츠센터의 서비스품질, 고객만족, 전환 장벽 요인이 행동의도에 미치는 영향
The effects of service quality, consumer satisfaction and switching barrier factors of sports center on behavioral intention
한국체육학회지 |
49 |
2 |
2010 |
체육
IPA를 이용한 스포츠센터 여성고객들이 지각하는 서비스 품질 평가
Service Quality Evaluation of Perception Among Sports Center Women Customers Using the IPA Method
한국체육과학회지 |
19 |
4 |
2010 |
체육
IPA를 이용한 스포츠센터 여성고객들이 지각하는 서비스 품질 평가
Service Quality Evaluation of Perception Among Sports Center Women Customers Using the IPA Method
한국체육과학회지 |
19 |
4 |
2010 |
체육
대학체육시설의 이용현황 및 환경분석 조사연구
A Study on User's Condition and Environmental Analysis of University Sports Facilities
한국실내디자인학회 논문집 |
19 |
6 |
2010 |
디자인
대학체육시설의 이용현황 및 환경분석 조사연구
A Study on User's Condition and Environmental Analysis of University Sports Facilities
한국실내디자인학회 논문집 |
19 |
6 |
2010 |
디자인
스포츠센터 서비스품질의 중요도와 일반적 특성에 따른 인식의 차이
Importance of Sport Center's Service Quality and Differences in Perception based on General Characteristics
한국스포츠산업경영학회지 |
16 |
6 |
2011 |
체육
스포츠센터의 서비스품질이 고객만족에 미치는 영향 및 고객만족의 매개역할과 관여도와 즐거움의 조절역할
The Effects of Service Qualities on Customer Satisfaction and the Moderating Effects of Customer Involvement and Customer Delight in Sports Center
서비스경영학회지 |
13 |
1 |
2012 |
경영학
GIS를 활용한 스포츠센터 시장세분화의 접근 : 고객만족변수를 중심으로
A Study of Approach by Using GIS to Sports Center Market Segmentation
한국사회체육학회지 |
43 |
2011 |
체육
스포츠센터에서의 고객시민행동이 지각된 서비스품질 및 재구매의도에 미치는 영향
The Effects of Customer Voluntary Performance on Perceived Service Quality, Repurchase Intention in Sports Center
한국스포츠학회 |
9 |
2 |
2011 |
기타체육
스포츠센터 성과관리시스템이 임금수준과 직무만족에 미치는 영향
The Effect of Performance Management System of Sports Center on Wage Level and Job Satisfaction
한국체육과학회지 |
20 |
3 |
2011 |
체육
스포츠센터 이용객의 행동유형이 서비스품질만족 및 이용만족에 미치는 영향
The Influence of the Behavioral Patterns of Users of Sports Centers on Service Quality Satisfaction and Use Satisfaction
한국체육과학회지 |
20 |
3 |
2011 |
체육
스포츠센터 구성원의 인적자원관리활동 인식과 조직몰입의 관계
Relationship between Human Resource Management Perceived by Sport Center Employees and Organizational Commitment
한국스포츠학회 |
9 |
3 |
2011 |
기타체육
스포츠센터 지도자의 내-외재적 직무만족이 조직시민행동에 미치는 영향
The Influences of Sports Center Leaders' Internal and External Job Satisfaction on Organizational Citizenship Behavior
코칭능력개발지 |
13 |
3 |
2011 |
기타체육
상업 스포츠센터 소비자성향에 따른 사회적 요인에 관한 연구
A case study of social facts according to customers’ tendency for commercial sports center
한국스포츠학회 |
9 |
4 |
2011 |
기타체육
스포츠센터 지도자의 직무역할 속성에 대한 중요도-성취도(IPA) 분석
The Analysis of the Importance-Performance(IPA) of the Sports center leaders' job attributes
한국체육과학회지 |
21 |
4 |
2012 |
체육
추구편익에 따른 국민체육센터 이용객의 장세분화에 관한 연구
A Study on Segmentation according to Customers' Benefit Sought on National Sports Center
한국체육과학회지 |
21 |
4 |
2012 |
체육
스포츠센터 지도자의 내-외재적 직무만족이 조직시민행동에 미치는 영향
The Influences of Sports Center Leaders' Internal and External Job Satisfaction on Organizational Citizenship Behavior
코칭능력개발지 |
13 |
3 |
2011 |
기타체육
상업 스포츠센터의 서비스 품질, 관계마케팅, 신뢰감, 고객만족의 관계
The Relationship between Service quality, Relationship marketing, Confidence and Customer satisfaction of Sports Centers.
한국스포츠학회 |
9 |
2 |
2011 |
기타체육