4세~7세 유아의 음운인식능력발달 특성에 대한 대(규모) 집단 연구
Development of Phonological Awareness in Korean Children Aged between 4-7 throughout Korea
언어치료연구 |
20 |
3 |
2011 |
교육학
외적 보상, 내․외재동기, 과제유형이 문제 해결에 미치는 효과
Effects of Extrinsic reward, Intrinsic/Extrinsic Motivation and Types of Task on Problem Solving
교육방법연구 |
22 |
4 |
2010 |
교육학
외적 보상, 내․외재동기, 과제유형이 문제 해결에 미치는 효과
Effects of Extrinsic reward, Intrinsic/Extrinsic Motivation and Types of Task on Problem Solving
교육방법연구 |
22 |
4 |
2010 |
교육학
러시아어 초급 교재의 듣기 활동/과제에 관한 연구
A Study on Listening Activities and Task Through Russian Language Textbooks of the Elementary Level
러시아어문학연구논집 |
39 |
2012 |
러시아어와문학
창의성 신장을 위한 초등수학 과제의 유형
Mathematical Task Types to Enhance Creativity
초등수학교육 |
14 |
2 |
2011 |
수학교육학