보상 프로그램

연구분야 :

클래스 :

DOI : https://doi.org/10.22877/skku.udct.108873

한자 :

용어관계

관련용어

유형

관계명

관계속성

클래스명

용어명

R1:개념적

RT (관련어)

 

c01-02 기질/품질/형질/성향 기질/품질/형질/성향

조절 동기 [ 調節動機 ]

해석수준과 원시안이 보상물 선호에 미치는 영향

The Effects of Construal Level and Hyperopia on Rewards Preferences

한국심리학회지: 소비자·광고 | 13 | 1 | 2012 | 심리과학

항공마일리지의 법적 성격과 약관해석

The Legal Nature and Problems of Air Mileage

항공우주정책 ·법학회지 | 25 | 2 | 2010 | 기타법학

항공마일리지의 법적 성격과 약관해석

The Legal Nature and Problems of Air Mileage

항공우주정책 ·법학회지 | 25 | 2 | 2010 | 기타법학

구매간격과 조절초점이 고객보상프로그램 유형에 대한 선호도에 미치는 영향

The Impact of Regulatory Focus and Purchase Interval on Customer's Preference to Reward Program

Korea Business Review | 15 | 2 | 2011 | 경영교육

인터넷쇼핑 상황에서 보상프로그램이 브랜드충성도에 미치는 영향에 관한 연구

Effects of Reward Programs on Brand Loyalty in Online Shopping Contexts

아시아마케팅저널 | 14 | 2 | 2012 | 경영학

제품-보상물 속성일치성에 따른 보상프로그램의 효과에 관한 연구 : 브랜드충성도의 조절효과 중심으로

The Impact of Product-Reward Congruency on Reward Preference with Moderating Effect of Brand Loyalty

대한경영학회지 | 25 | 5 | 2012 | 경영학

보상프로그램과 고객만족간의 관계에 있어 고객유형의 조절효과에 관한 연구(제2보)

A Study on the Moderating Effect of Customer Type in Reward Programs and Customer Satisfaction Relations.

경영과 정보연구 | 30 | 3 | 2011 | 경영학