해석수준과 원시안이 보상물 선호에 미치는 영향
The Effects of Construal Level and Hyperopia on Rewards Preferences
한국심리학회지: 소비자·광고 |
13 |
1 |
2012 |
심리과학
항공마일리지의 법적 성격과 약관해석
The Legal Nature and Problems of Air Mileage
항공우주정책 ·법학회지 |
25 |
2 |
2010 |
기타법학
항공마일리지의 법적 성격과 약관해석
The Legal Nature and Problems of Air Mileage
항공우주정책 ·법학회지 |
25 |
2 |
2010 |
기타법학
구매간격과 조절초점이 고객보상프로그램 유형에 대한 선호도에 미치는 영향
The Impact of Regulatory Focus and Purchase Interval on Customer's Preference to Reward Program
Korea Business Review |
15 |
2 |
2011 |
경영교육
인터넷쇼핑 상황에서 보상프로그램이 브랜드충성도에 미치는 영향에 관한 연구
Effects of Reward Programs on Brand Loyalty in Online Shopping Contexts
아시아마케팅저널 |
14 |
2 |
2012 |
경영학
제품-보상물 속성일치성에 따른 보상프로그램의 효과에 관한 연구 : 브랜드충성도의 조절효과 중심으로
The Impact of Product-Reward Congruency on Reward Preference with Moderating Effect of Brand Loyalty
대한경영학회지 |
25 |
5 |
2012 |
경영학
보상프로그램과 고객만족간의 관계에 있어 고객유형의 조절효과에 관한 연구(제2보)
A Study on the Moderating Effect of Customer Type in Reward Programs and Customer Satisfaction Relations.
경영과 정보연구 |
30 |
3 |
2011 |
경영학