대형마트 점포선택기준이 점포애호도에 미치는 영향
A Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty with Customer Emotions as Moderating Variables
벤처창업연구 |
6 |
3 |
2011 |
창업/벤처기업
대형마트 점포선택기준이 점포애호도와 고객만족에 미치는 영향: 소비자 감정을 조절효과로
In Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty and Customer Satisfaction: with Customer Emotions as Moderating Variables
경영교육연구 |
27 |
4 |
2012 |
경영학
라이프스타일 유형별 대형할인점의 점포선택 기준과 고객만족 및 점포충성도의 관계에 관한 연구
A Study on the Relationships of Store Choice Criteria, Customer Satisfaction and Store Loyalty of Large Discount Store in the Lifestyle Types
상업교육연구 |
24 |
3 |
2010 |
교육학
라이프스타일 유형별 대형할인점의 점포선택 기준과 고객만족 및 점포충성도의 관계에 관한 연구
A Study on the Relationships of Store Choice Criteria, Customer Satisfaction and Store Loyalty of Large Discount Store in the Lifestyle Types
상업교육연구 |
24 |
3 |
2010 |
교육학