점포애호도

연구분야 : B051200 사회과학 > 경영학 > 전자상거래

클래스 : 수준/정도

DOI : https://doi.org/10.22877/skku.udct.107009

STNet ID : 1004370

한자 : 店鋪愛好度

c01-03 수준/정도

용어관계

관련용어

유형

관계명

관계속성

클래스명

용어명

R1:개념적

isAffectedBy (영향요인)

 

 

점포선택기준

isAffectedBy (영향요인)

 

c01-02 기질/품질/형질/성향 기질/품질/형질/성향

서비스 품질 [ --品質 ]

RT (관련어)

 

c02-01 감정 감정

소비자 감정 [ 消費者感情 ]

RT (관련어)

 

c02-01 감정 감정

고객 만족 [ 顧客滿足 ]

RT (관련어)

유사

c01-03 수준/정도 수준/정도

점포 충성도 [ 店鋪忠誠度 ]

대형마트 점포선택기준이 점포애호도와 고객만족에 미치는 영향: 소비자 감정을 조절효과로

In Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty and Customer Satisfaction: with Customer Emotions as Moderating Variables

경영교육연구 | 27 | 4 | 2012 | 경영학

대형마트 점포선택기준이 점포애호도에 미치는 영향

A Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty with Customer Emotions as Moderating Variables

벤처창업연구 | 6 | 3 | 2011 | 창업/벤처기업

소매업체의 서비스품질이 점포이미지와 점포애호도에 미치는 영향 - 식품안전성 지각의 조절효과를 중심으로 -

A Study on the Effects of the Service Quality of Retailer on the Store Image and Loyalty - Focusing on the Moderate Effect of Consumer's Food Safety Perception

전자상거래학회지 | 11 | 4 | 2010 | 경영학

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A Study on the Effects of the Service Quality of Retailer on the Store Image and Loyalty - Focusing on the Moderate Effect of Consumer's Food Safety Perception

전자상거래학회지 | 11 | 4 | 2010 | 경영학