아트 콜라보레이션 제품의 특성이 소비자의 감정에 미치는 영향 : 독특성 추구성향 조절효과 중심으로
The Characteristics of Art Collaboration Product affect Consumer's Emotion : The Moderatating Effects of Need for uniqueness
마케팅관리연구 |
17 |
1 |
2012 |
경영학
기업의 사회적 활동이 구매의도와 기업이미지에 미치는 영향 - 소비자 감정을 매개효과로
Effects of Corporate Social Activities on Purchase Intention and Corporate Image-The Mediating Role of Consumer's Emotion
디지털융복합연구 |
9 |
2 |
2011 |
기타과학기술학
대형마트 점포선택기준이 점포애호도에 미치는 영향
A Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty with Customer Emotions as Moderating Variables
벤처창업연구 |
6 |
3 |
2011 |
창업/벤처기업
독특성 추구성향과 호기심이 아트 콜라보레이션 제품에 대한 소비자의 감정에 미치는 영향: 성별에 따른 조절효과
The Effect of Curiosity and Need for Uniqueness on Emotional Responses to Art Collaborated Products including Moderating Effect of Gender
아시아마케팅저널 |
14 |
2 |
2012 |
경영학
대형마트 점포선택기준이 점포애호도와 고객만족에 미치는 영향: 소비자 감정을 조절효과로
In Study on the Effects of Store Choice Criteria of Mass Merchandisers on Store Loyalty and Customer Satisfaction: with Customer Emotions as Moderating Variables
경영교육연구 |
27 |
4 |
2012 |
경영학
쇼핑동기가 소비자의 감정과 점포충성도에 미치는 영향: 온라인 쇼핑과 오프라인쇼핑의 비교
The Effect of Shopping Motives on Consumer's Emotion and Store Loyalty: Comparison with E-Shopping and In-Store Shopping
유통경영학회지 |
15 |
1 |
2012 |
무역학